Daj się poznać swoim Klientom!

Realizuj w pełni swój potencjał!

Dowiedz się więcej

„Marka osobista to to, co mówią o Tobie, gdy wychodzisz z pokoju.”

Czym jest budowanie marki?

W środowisku, w którym pracujesz, jesteś uznawany za eksperta? Posiadasz specjalistyczną wiedzę w swojej dziedzinie i czujesz, że pomaga ona innym w rozwiązywaniu problemów lub realizacji ich marzeń? Jesteś gotowy, by wyjść ze swoją wiedzą do szerokiej publiczności i świadomie budować własną markę? Mamy dla Ciebie dobrą informację – możemy Ci w tym pomóc. Przeprowadzimy Cię przez proces budowania marki od przygotowania strategii komunikacji do obecności w mediach.

Powiedz nam, na jakim etapie jesteś, a my wskażemy Ci drogę do dalszego rozwoju

Strategia
Komunikacji
Szczegóły
Identyfikacja
Wizualna
Szczegóły
Strona
WWW
Szczegóły
Kanały
Komunikacji
Szczegóły
Komunikacja
z Mediami
Szczegóły
Konferencje
Branżowe
Szczegóły

Korzyści:

Spontaniczne działanie bez planu może chwilowo dać nam poczucie, że pracujemy na rzecz firmy, jednak nie przyniesie pożądanych, długoterminowych skutków. Ani wizerunkowych, ani finansowych. Dlatego każda firma potrzebuje rzetelnie przygotowanego planu oraz strategii komunikacji. Dzięki temu podejmowane aktywności będą efektywne. Czym tak naprawdę jest efektywność? To odpowiedni stosunek nakładów pracy i finansów do uzyskanego efektu. Nikt nie lubi „przepalać budżetu” czy angażować się w działania, które nie przynoszą rezultatów. Spójna strategia komunikacji pozwoli uniknąć takich błędów. Pomoże opisać tożsamość firmy, jej fundamenty, a także wyznaczyć kierunek rozwoju. Skieruje naszą firmę z polnej drogi – na autostradę, po której podróż, jest czystą przyjemnością, z jasnym celem i określonymi zasadami. Budowanie wiarygodnego i autentycznego wizerunku na takich podstawach pozwoli uzyskać długoterminowe korzyści, bez niepotrzebnych kolizji.

Prowadzisz firmę, znasz najlepiej jej potrzeby, trafnie określasz cele, a pomimo tego nie osiągasz założonych efektów? Kluczem jest spojrzenie na firmę z odpowiedniej perspektywy – tutaj zaczyna się nasza rola. Pomożemy Ci w opracowaniu strategii, dzięki której Twoja firma wejdzie na wyższy poziom działania!

Zakres działań:

  1. Określenie celów biznesowych i wytyczenie drogi do ich osiągnięcia.
  2. Zbudowanie spójnej strategii opartej o autentyczne wartości.
  3. Określenie wizji, misji i historii firmy.
  4. Określenie grupy odbiorców i sposobów na dotarcie do nich.
  5. Rezultat – skuteczna strategia nastawiona na realizację Twoich celów.

Korzyści:

Proces sprzedaży na przełomie ostatnich lat zmienił się diametralnie. 
Coraz trudniej stwierdzić, gdzie i kiedy Twoi potencjalni Klienci spotkali się z Twoja marką: odwiedzili Twoją stronę internetową, czy może obejrzeli Twoje profile w mediach społecznościowych oraz umieszczone na nich zdjęcia. Zanim skontaktują się z Tobą po raz pierwszy – już podjęli decyzję. Często nawet podświadomie. Dlatego tak istotna jest spójna identyfikacja wizualna. Myślisz – logo. Niestety logo to o wiele za mało. Ważna jest spójna całość: grafik, czcionek, kolorów oraz zdjęć, a także wdrożenie zasad, według których będą one używane. To kluczowy czynnik, decydujący o tym, czy ktoś zostanie Twoim Klientem i czy to właśnie Ty dostaniesz ciekawą propozycję biznesową. Kupujemy oczami – zanim jeszcze przeczytamy opis produktu lub teksty na stronie internetowej, to identyfikacja wizualna wpływa na nasze decyzje.

Nasz zespół świadomych grafików, stylistów i fotografów przygotuje dla Ciebie spójną identyfikację wizualną, dzięki której zyskasz znaczną przewagę już przy pierwszym kontakcie z Klientem.

Zakres działań:

  1. Stworzenie loga, wybór kolorystyki i czcionek, które będą unikalne dla klienta.
  2. Konsultacja ze stylistą.
  3. Profesjonalna sesja zdjęciowa.
  4. Rezultat – stworzenie spójnego, autentycznego wizerunku.

Korzyści:

Facebook czy LinkedIn to bardzo ważne narzędzia budowania komunikacji firmy, ale kiedy poprzestajesz tylko na nich, to tak jakbyś odwiedzającego Cię gościa trzymał w progu, nie zapraszając go do wnętrza. Potencjalny Klient przed wysłaniem prośby o ofertę szuka informacji, by dowiedzieć się o niej więcej i zweryfikować poglądy z rzeczywistością. Jak możesz mu pomóc? Do tego służy tylko jedna rzecz – dobrze opracowana, łatwa w aktualizacji, odpowiednio wypozycjonowana strona internetowa. Jej prawidłowe przygotowanie to kwestia kluczowa. Dobra strona internetowa utwierdza Klientów w zaufaniu do Twojej marki, powoduje, że wpisują pozytywne recenzje w Google i na Facebooku, Twoje kampanie reklamowe efektywnie trafiają do właściwych osób, a firmowe nowości i wydarzenia, w których uczestniczysz, są szybko komunikowane Twoim odbiorcom. Dzięki stronie internetowej masz również bezpośredni kontakt z Klientami, którzy chcą zapisywać się do Twojego newslettera i otrzymywać świeże oferty oraz informacje.

 

Zwykła strona internetowa od skutecznej strony internetowej różni się detalami. Dobra strona internetowa to sztuka – połączenie planowania, rozwiązań informatycznych, atrakcyjności wizualnej, adekwatnego tekstu i zmysłu marketingowego. Jej sukces będzie sukcesem Twojej marki. Powierzając nam jej przygotowanie, masz pewność, że będzie ona pracowała na Twój sukces!

Zakres działań:

  1. Stworzenie skutecznej strony w oparciu o cele i wizerunek klienta.
  2. Dopasowanie treści na stronie pod kątem SEO.
  3. Doradztwo w wyborze zdjęć i grafik.
  4. Współpraca z doświadczonymi grafikami i informatykami.
  5. Rezultat – strona spójna z Twoim wizerunkiem, dzięki której jesteś lepiej widoczny w sieci.

Korzyści:

Nie warto być wszędzie. Warto być tam, gdzie są Twoi Klienci i partnerzy biznesowi. Jeśli będziesz obecny tam, gdzie nie ma Twoich odbiorców, Twoje komunikaty będą bezskuteczne, a praca włożona w ich budowanie – zwykłą stratą czasu. Kanałów komunikacji jest bardzo dużo, a ciągle powstają nowe. Można się w tym pogubić. Co wybrać? Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat, a może TikTok? Bądź tylko tam, gdzie są Twoi Klienci, gdzie możesz komunikować się z nimi i tworzyć społeczność. Mów językiem swojego odbiorcy i daj mu przekaz, który ma dla niego wartość. Pamiętaj, że nie ilość, a jakość ma znaczenie, zarówno w odniesieniu do kanałów komunikacji, publikowanych treści, jak i liczby fanów.

Komunikacja w mediach społecznościowych nie ogranicza się jedynie do pisania postów i ich publikowania. To szeroka wiedza z zakresu poruszania się po funkcjonalnościach profilu i umiejętność dopasowania treści do potrzeb grupy docelowej. Pomożemy Ci w utworzeniu skutecznego profilu, dobierzemy treści i grafiki tak, by były one skuteczne. Upewnimy się, że Twoje komunikaty trafiają do osób zainteresowanych Twoimi usługami. Dzięki temu zyskasz zaangażowaną społeczność skupioną wokół Twojej firmy.

Zakres działań:

  1. Zdefiniowanie odbiorców – kim są i jakich kanałów używają?
  2. Wybór kanału dopasowanego do odbiorców.
  3. Stworzenie profilu eksperta, firmy w wybranych mediach społecznościowych.
  4. Tworzenie i dopasowywanie treści, które zainteresują odbiorców.
  5. Regularny kontakt z odbiorcami, zbudowanie społeczności wokół marki eksperta/firmy.
  6. Rezultat – zyskasz spójne i skuteczne profile w mediach społecznościowych, które pomogą Ci w dotarciu do Twoich odbiorców i potencjalnych Klientów.

Korzyści:

Media to najważniejsza wokanda eksperta. Ich oblicze bardzo się zmieniło w ostatnich latach. To już nie tylko klasyczne radio, telewizja i drukowana prasa. To też nie tylko serwisy i portale internetowe. Media to teraz także blogerzy, influencerzy, podkasterzy czy youtuberzy. Dla wielu ekspertów gościnny udział w ich produkcjach może być istotną korzyścią, bo przekaz trafi do silnie zaangażowanych odbiorców, którzy są szczerze zainteresowani tematem. Świat mediów jest obecnie bardzo wymagający. Umiejętnie należy wybierać tematy, na jakie możemy się wypowiedzieć w roli eksperta. „Znany lekarz” nie tylko jest ekspertem w swojej specjalizacji medycznej. Może też wypowiedzieć się z punktu widzenia przedsiębiorcy, zarządzającego kliniką medyczną i opowiedzieć o doświadczeniach w relacjach z pacjentem. Cała sztuka w wypowiedziach medialnych polega na tym, aby media sobą zainteresować, a potem udzielić wywiadu czy napisać tekst w taki sposób, aby chciano po raz kolejny zaprosić nas do współpracy. Media nie dopuszczają pomyłek. Bazują na sprawdzonych relacjach i sprawdzonych osobach, a na wybór zawsze mają mało czasu. 

Udany wywiad w mediach to materiał, którym warto się pochwalić, zarówno w swoich kanałach społecznościowych, jak i na stronie www. By jednak był on naszą wizytówką, należy dobrze się do niego przygotować, nie tylko merytorycznie.

Zakres działań:

  1. Określenie tematów, na które Klient chce się wypowiadać.
  2. Przygotowanie Klienta do występów w mediach.
  3. Tworzenie i redakcja treści informacji prasowych, artykułów eksperckich, wywiadów i komentarzy.
  4. Dystrybucja przygotowanych materiałów do mediów.
  5. Regularny kontakt z mediami, który zapewnia klientowi obecność w nich.
  6. Przygotowanie i koordynacja konferencji prasowych.
  7. Rezultat – występujesz w mediach jako ekspert w swojej dziedzinie.

Korzyści:

Udział w branżowej konferencji to duże wyzwanie. Wystąpienia publiczne są zaliczane do najbardziej stresujących sytuacji życiowych. Po udanej konferencji satysfakcja jest jednak bezcenna. Co zrobić, aby wypaść jak najlepiej? Recepta jest jedna – trzeba być dobrze przygotowanym. Dobre przygotowanie zaczyna się od odpowiedniego wyboru konferencji i treści wystąpienia, tak aby było ono interesujące dla publiczności oraz dotyczyło tematu, w którym ekspert czuje się swobodnie. Wtedy największą nagrodą są pytania z sali i dynamiczna dyskusja. Do wystąpienia trudno się do dobrze przygotować samemu. Zwłaszcza na początku warto skorzystać z pomocy fachowca, który przeczyta wystąpienie, przeanalizuje je pod kontem atrakcyjności, wysłucha nas, kiedy wygłaszamy tekst, doradzi, jak się ubrać, jak pracować nad oddechem, głosem, mową ciała i ruchem scenicznym. Na początku wydaje się to trudne, ale ćwiczenie – jak zawsze – czyni mistrza. To nasza rola, by pomóc Ci w tych przygotowaniach.

Konferencyjne wystąpienia nie są jednak sztuką dla sztuki. Warto popatrzyć na nie jak na inwestycję biznesową, która przyczyni się do wzmocnienia naszej marki. By to się wydarzyło należy umiejętnie zaplanować komunikację.

Zakres działań:

  1. Koordynacja występów na konferencjach branżowych.
  2. Przygotowanie Klienta do występów na konferencjach.
  3. Regularne poszukiwanie konferencji, na których Klient może się pojawić.
  4. Doradztwo, jak przełożyć występ na konferencji na osiągnięcie swoich celów biznesowych.
  5. Rezultat – wypowiadasz się jako ekspert w swojej branży, docierasz do osób, które są autentycznie zainteresowane Twoim przekazem.

Zastanawiasz się, czy ta oferta jest dla Ciebie?

Zadzwoń i umów się na 15-minutową bezpłatną konsultację

imageZadzwoń

Rekomendacje

Przez lata pracowałam jako krytyk i dziennikarz. Swoje teksty piszę samodzielnie, podobnie osobiście przygotowuję wystąpienia publiczne. Problem polega na tym, że trzeba mieć gdzie publikować i występować. DSpectrum dba o to, aby moje komunikaty ukazywały się w mediach często oraz trafiały do właściwych tytułów i właściwych odbiorców. Dzięki nim przemawiam też do takiej publiczności, na jakiej mi zależy. Kreatywność agencji w zakresie wymyślania tematyki, w której sztuka może być istotnym elementem, jest nieoceniona. Dzięki takiemu nieszablonowemu podejściu wskazującemu przede wszystkim na inteligencję zespołu, ale też na wyjątkowo dobre i silne relacje z dziennikarzami, moja marka osobista od dwóch lat jest coraz silniejsza.

Agnieszka GniotekWłaścicielka galerii Xanadu

Bardzo polecam współpracę z Dorotą. Jest osobą bardzo zaangażowaną i godną zaufania, można na nią liczyć w każdej sytuacji.

Natalia BogdanPrezes Zarządu JobHouse

Od ponad 20 lat moja droga zawodowa jest związana z bezpośrednią pracą z ludźmi oraz budowaniem relacji. W tym roku uświadomiłam sobie, że doświadczenie zawodowe, otwartość i naturalność to tylko część sukcesu, a moje "diamenty" potencjału osobistego wymagają doszlifowania. Dlatego zdecydowałam się na pracę z ekspertem od komunikacji. Zależało mi na tym, aby rozwinąć się w zakresach, które były moją piętą achillesową oraz by zmienić sposób w jaki patrzyłam na swoje dotychczasowe potyczki. Jestem szczęśliwa, że trafiłam na najwłaściwszą osobę pod słońcem. Praca z Dorotą daje mi pełne poczucie rozwoju i budowania swojej wymarzonej roli, a to wszytko w pracy indywidualnej w pełnym komforcie i elastyczności dopasowanej pod moje potrzeby i możliwości. Praca z Dorotą pokazała mi nowe kierunki w moim rozwoju osobistym, który spójnie przekłada się już dziś na biznes.

Klaudia GrabarczykChange it!

Rekomenduję wsparcie Doroty Steligi i zespołu DSpectrum w budowaniu marki osobistej. To ekspertki, które wiedzą, jak przeprowadzić eksperta z punktu, w którym się znajduje, do wyznaczonego celu. Mają skuteczną metodykę, która pomaga przeanalizować stan bieżący, określić realne potrzeby i zaplanować działania, które pomogą wejść na wyższy poziom.

Jan WalkiewiczJust! Point
.

Dane kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu
DSpectrum

    f1
    linkedin


      DSpectrum