Marka osobista
– Twoja supermoc
w biznesie

 

Naucz się budować spójną markę osobistą
i wykorzystaj jej pełen potencjał!
Dotrzyj do Klientów, zdobądź ich zaufanie
i zarabiaj więcej!

„Jesteśmy dyrektorami generalnymi własnych firm
Ja sp. z o.o. (…) Ty jesteś marką, to Ty kierujesz swoją marką.”

 

Tom Peters

W mediach ciągle pojawiają się Twoi konkurenci, mimo że to Ty jesteś
ekspertem w branży?

 

Chcesz przekuć pasję w biznes, ale nie wiesz od czego zacząć?

 

Twoje profile na Facebooku czy LinkedInie wieją pustką?

 

Wydajesz duże sumy na kampanie promocyjne, które nie przynoszą
żadnych efektów?

Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco,
ten kurs jest dla Ciebie!

Praktyczna wiedza poparta ponad 10-letnim doświadczeniem.

Jestem tu
dla Ciebie!

Nazywam się Dorota Steliga, jestem ekspertką ds. spójnej komunikacji i od ponad 10 lat pomagam firmom i ekspertom w budowaniu ich marki.

Obejrzyj film i dowiedz się jak narodził się pomysł, by opracować dla Ciebie właśnie ten kurs.

Co zyskasz korzystając z kursu?

 

uświadomisz sobie, że Ty – z całym zapleczem wiedzy, kompetencji i umiejętności – jesteś marką
i możesz już dziś świadomie nią zarządzać, generując nowe źródła dochodu

 

dowiesz się, jakimi działaniami budujesz swój obraz w oczach innych, co pomoże Ci świadomie zadbać o elementy, na podstawie których Klienci podejmują decyzje zakupowe

 

stworzysz strategię komunikacji dla swojej marki i roczny plan działań, co pozwoli Ci opanować chaos w komunikacji i zmierzyć efekty prowadzonych aktywności

 

dowiesz się, jak samodzielnie, krok po kroku, świadomie budować rozpoznawalność swojej marki osobistej (od stworzenia strategii komunikacji po obecność w mediach), co pozwoli Ci zwiększyć rozpoznawalność marki bez dodatkowego budżetu

 

stworzysz profil swojego Klienta docelowego oraz kanałów komunikacji, którymi do niego dotrzesz z informacją o Twoim produkcie, dzięki czemu będziesz komunikował się dokładnie tam, gdzie są Klienci, którzy potrzebują Twoich usług i znacząco zwiększysz dotarcie do swoich potencjalnych Klientów

 

odkryjesz, jak komunikując swoją wiedzę, zwiększyć przewagę na rynku i być o krok przed
konkurencją, zyskując miano lidera w branży

Dorota Steliga

Jestem ekspertką ds. budowania marki osobistej. Pracuję w oparciu o spójną strategię komunikacji: tworzę i wdrażam strategię spójną z wartościami i misją eksperta, dając fundamenty do budowania marki wiarygodnej oraz godnej zaufania. Przeprowadzam ekspertów przez 6-etapowy proces budowania marki osobistej, a także jestem dla nich pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym, pomagając dzielić się wiedzą w mediach.

Pasja do promowania ciekawych osobowości, specjalistów, artystów towarzyszy mi od 20 lat. Naukę w liceum i na studiach łączyłam z pracą w mediach. Poznałam specyfikę działania redakcji

od lokalnych po międzynarodowe. Pewność, że po studiach, moje poważne życie zawodowe rozpocznę w mediach, zburzył profesor od Public Relations. Pokazał mi pełną wyzwań i kreatywną przestrzeń, która pozwala łączyć moje umiejętności dziennikarskie z pasją promowania i kreowania. Dzięki temu, moją pierwszą poważną etatową pracę, podjęłam w warszawskiej agencji Public Relations.

Podczas mojego ponad 10-letniego doświadczenia w pracy PR-owca, tworzyłam i komunikowałam zarówno ogólnopolskie projekty edukacyjne (2 lata), dbałam o lokowanie produktu Klienta w programie telewizyjnym (rok), jak również dbałam o komunikację nowoczesnego muzeum, które należy do top 10 najważniejszych atrakcji w stolicy (3,5 roku). Jednak tym, co sprawia mi największą satysfakcję, a moim Klientom pomaga wejść na wyższy poziom biznesowy, jest budowanie marki eksperta w oparciu wartości życiowe – tak działam już od ponad 6 lat prowadząc swoją własną agencję PR.

Uspójnienie działań biznesowych z osobistymi wartościami daje wyjątkowy komfort działania i moc sprawczą. Uważam, że każdy bez względu na wykonywany zawód czy etap życiowy (praca na etacie czy własna firma) zasługuje, by budować spójnie swoją markę osobistą, ponieważ to właśnie ona jest jego supermocą w biznesie.

Jak pracuję?

Zobacz, jak mogę pomóc również Tobie!

Wiele osób myli popularność z budowaniem marki osobistej. Obecność w mediach oczywiście wzmacnia wizerunek i poszerza zasięg osób, które znają eksperta, ale są to zwykle jednorazowe piki popularności, a nie działania, które zbudują zaufanie odbiorców do eksperta.

Budowanie silnej, rozpoznawalnej i wiarygodnej marki to proces. Pracując ponad 10 lat z ekspertami, opisałam go i stosuję z sukcesami w codziennej pracy. Wyróżniłam w nim 6 etapów, których przejście daje ekspertowi supermoc w biznesie: strategia komunikacji (m.in. wartości, misja życiowa), identyfikacja wizualna (m.in. wygląd eksperta, zdjęcia wizerunkowe), strona www (wizytówka w sieci), wybór kanałów komunikacji i regularna w nich aktywność (Facebook a może LinkedIn), komunikacja z mediami (budowanie pozycji eksperta), wystąpienia na konferencjach (utwierdzanie pozycji eksperta).

Często słyszę pytanie: dlaczego przedstawiany przeze mnie proces jest tak ważny? Silna marka osobista to kapitał, który procentuje latami. By zbudować zaufanie do nas, do naszej wiedzy i kompetencji, potrzebujemy wiele razy dotrzeć do Klienta z informacją o naszej eksperckiej wiedzy. Od czego zacząć? Od uświadomienia sobie, jak spójnie budować swoją markę i przejść w swoim tempie poszczególne etapy tego procesu.

Do kogo kierowany jest ten kurs?

Prowadzisz firmę od lat, a może dopiero startujesz ze swoim biznesem? Wejdź na wyższy poziom prowadzenia biznesu. Świadomie buduj swoją markę!

Ekspertów,

którzy chcą dzielić się swoją wiedzą z innymi i budować swoją markę osobistą.

Właścicieli firm,

którym zależy na efektywnym dotarciu do ich potencjalnych Klientów, od początku obecności na rynku.

Pasjonatów,

którzy planują zamienić swoją pasję na pracę i potrzebują podstawowej wiedzy z zakresu komunikacji.

Pakiet Standard

4 moduły + 6 wywiadów + zeszyty ćwiczeń

Kluczowe informacje, wskazówki, ćwiczenia, ważne pytania, porady od ekspertów.

Czas trwania lekcji w modułach: łącznie ponad 2 godziny.

Moduł I 

Od czego zacząć budowanie marki?

(czas trwania: 44 min)

Zapowiedź 1 modułu

Część 1.1 – Marka osobista – wprowadzenie

Część 1.2 – Spójna komunikacja

Część 1.3 – Strategia komunikacji

Część 1.3 a – Jak pomagasz swoim klientom?

Część 1.3 b – Kim jest twój klient?

Część 1.3 c – Gdzie jest twój klient?

Część 1.4 – Zadanie do wykonania

Moduł III

Jak budować społeczność wokół marki?

(czas trwania: 22 min)

Zapowiedź 3 modułu

Część 3.1 – Jaką wartość daje społeczność?

Część 3.2 – Jak zbudować społeczność?

Część 3.3 – Przykłady budowania społeczności przez ekspertów

Część 3.4 – Zadanie do wykonania

Zeszyty ćwiczeń

Do każdego modułu otrzymasz materiały online,

które pozwolą Ci zanotować najważniejsze wnioski wyciągnięte z kursu oraz wykonać zadania podsumowujące każdy moduł.

Moduł II

Jak się wyróżnić na tle innych ekspertów w branży?

(czas trwania: 26 min)

Zapowiedź 2 modułu

Część 2.1 – Kim jest ekspert?

Część 2.2 – 7 kroków budowania pozycji eksperta

Część 2.3 – Lejek sprzedażowy a marka osobista eksperta

Część 2.4 – Zadanie do wykonania

Moduł IV

Jak poprzez współpracę z mediami uwiarygodnić markę?

(czas trwania: 32 min)

Zapowiedź 4 modułu

Część 4.1 – Co daje obecność w mediach?

Część 4.2 – Od czego zacząć komunikację z mediami?

4.3 a – Przygotowanie do współpracy z redakcją radia

Część 4.3 b – Przygotowanie do współpracy z TV

Część 4.4 – Komunikacja obecności w mediach

Część 4.5 – Zadanie do wykonania

Wywiady*

Do rozmów i podzielenia swoimi doświadczeniami w zakresie budowania marki osobistej zaprosiłam 6 ekspertów. Są to zarówno osoby, które budują swoją markę z sukcesem, a także te, które na różnych polach wspierają w tym procesie ekspertów. Sylwetki rozmówców będę przedstawiać w kolejnych tygodniach.

*Wywiady z ekspertami będą regularnie uzupełniane.

Całkowita wartość kursu: 999 zł

Nasza cena: 399 zł brutto

Pakiet Premium

Pakiet Standard + podstawy komunikacji
na LinkedIn + podstawy wystąpień
publicznych

Czas trwania lekcji: łącznie ponad 3 godziny.

Wszystko to, co znajduje się w pakiecie Standard

– 4 moduły:

I Od czego zacząć budowanie marki?

II Jak się wyróżnić na tle innych ekspertów w branży?

III Jak budować społeczność wokół marki?

IV Jak poprzez współpracę z mediami uwiarygodnić markę?

– 6 wywiadów

– zeszyty ćwiczeń

Wartość szkolenia: 999 zł

Szkolenie Premium I

Komunikacja marki osobistej na LinkedIn

(czas trwania: 26 min)

Część 1. Dlaczego warto budować markę osobistą na LinkedIn?

Część 2. Kogo możesz spotkać na LinkedIn?

Część 3. Jak założyć konto prywatne na LinkedIn?

Część 4. Elementy, o które musisz zadbać jako ekspert

Część 5. Konto prywatne a firmowe – różnice i podobieństwa

Część 6. Jak opracować strategię komunikacji na LinkedIn

Część 7. Social Selling Index

Wartość szkolenia: 399 zł

Szkolenie Premium II

Podstawy wystąpień publicznych

(czas trwania: 31 min)

Część 1. Wprowadzenie

Część 2. Obawy i obiekcje przed wystąpieniem publicznym

Część 3. Cel wystąpienia – przełożenie na Twój biznes Część 4. Przygotowanie wystąpienia

Część 4 a Przygotowanie prezentacji

Część 4 b Przygotowanie wizerunkowe

Część 4 c Przygotowanie techniczne

Część 5. Dzień wystąpienia – to Twój dzień

Część 6. Komunikacja wystąpienia

Wartość szkolenia: 299 zł

Całkowita wartość kursu: 1697 zł

Nasza cena: 449 zł brutto

KURS JUŻ DOSTĘPNY NA PLATFORMIE!

 

Po wykupieniu wybranego pakietu otrzymasz dostęp

do platformy szkoleniowej.

Pakiet Standard

Pakiet Premium

Już działam?
Oddaję głos tym, którzy mi zaufali

Krąży stereotypowe mniemanie, że PR to wyłącznie działania wizerunkowe, których efektywność jest bardzo trudno mierzyć. Pracując z DSpectrum, szybko zobaczyłam realne efekty współpracy mierzone ilością wartościowych publikacji, wystąpień konferencyjnych, udziałem w dyskusjach, wywiadach, live’ach, do których zapraszają mnie inni eksperci.

 

Agnieszka Gniotek,

właścicielka Galerii Xanadu

Jesteśmy niezwykle dumni, że Dorota Steliga od roku jest w gronie naszych ekspertów. Na spotkaniach dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji, skutecznie przekonując, że każdy z nas jest marką osobistą, którą należy budować świadomie i spójnie. Prelekcje te są niezwykle inspirujące i motywują do działania. Jest ekspertką z dużym doświadczeniem w komunikacji, a także wyróżnia się dużą umiejętnością dzielenia się wiedzą z innymi.

 

Anna Lewczuk,

Organizatorka Laboratorium

Dobrej Marki

Dorota to osoba niezwykle odpowiedzialna, sumienna i rzetelna, co jest niezwykle ważne w pracy dobrego Specjalisty ds. PR. Dostosowuje całą komunikację do strategii marki Ekocuda, tak aby całość była spójna i generowała jak najlepsze wyniki.

 

Zuzanna Mierzejewska,

organizatorka Targów Ekocuda

Profesjonalizm, skuteczność i precyzja działań Doroty Steligi i całego zespołu DSpectrum są wyjątkowe oraz dają niesamowite poczucie spokoju i satysfakcji, nawet w trakcie realizacji najbardziej wymagających projektów.


Anna Gondek Grotkiewicz

fotografka,

laureatka Grand Press Photo

Blisko klientów i ich potrzeb. Duże zrozumienie, empatia i zaangażowanie.

 

Natalia Bogdan,

Jobhouse

Szerokie spojrzenie na komunikację, umiejętność znajdywania nowych trendów, wychodzenie poza schematy i mierzalność działań PR zdecydowanie wyróżniają Dorotę na rynku. Dorota pomaga świadomie budować swoją pozycję i markę, bez względu na to, czy jesteś już ekspertem czy dopiero wchodzisz z firmą na rynek. Skuteczna komunikacja to jej drugie imię!


Marcelina Lipska,

CEO F1brand

 

Odważ się odkryć najlepszą wersję siebie. Bowiem budowanie biznesu w zgodzie ze swoimi wartościami, pragnieniami i potrzebami nie tylko daje Ci komfort działania, ale także sprawia, że działasz z poziomu misji. Kiedy jesteś na swojej drodze – sukces jest tylko konsekwencją Twoich działań. Bo Ty – tak właśnie TY – jesteś marką, a Twoja marka osobista to Twoja supermoc w biznesie. Buduj ją świadomie i daj się poznać! Jeśli Ty tego nie zrobisz – Twoje miejsce zajmie konkurencja. Kibicuję Ci i gratuluję, że rozpoczynasz tę ekscytującą przygodę.

Dorota Steliga

DOŁĄCZ DO NAS

I ZACZNIJ BUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ OSOBISTĄ!

DSpectrum