Daj się poznać swoim Klientom!

Buduj swoją firmę na stabilnych fundamentach!

Dowiedz się więcej

Strategia marki, komunikacji i marketingowa.

Pracujesz nad stroną internetową swojej firmy i nie wiesz co chcesz opowiedzieć o firmie potencjalnym Klientom? Prowadzisz profil firmy na Facebooku i czujesz, że działania nie przekładają się na rozwój firmy? Zainwestowałeś imponujące kwoty w płatne kampanie i pomimo ambitnych założeń nie przynoszą one spektakularnych wyników sprzedaży? To tylko kilka sygnałów, które wskazują na to, że zacząłeś od działań praktycznych, a pominąłeś etap najważniejszy, czyli opracowanie strategii marki, komunikacji i marketingowej.

Czym jest strategia?

To plan, który pomoże Ci w świadomym kierowaniu Twoją marką. Dzięki niemu poznasz potencjał swojej marki i dowiesz się, jak nią zarządzać, by osiągnąć pożądane cele. Pomożemy Ci opisać tożsamość firmy, jej fundamenty, a także wyznaczyć kierunek rozwoju. Znając swoje „dlaczego” i „dokąd”, z polnej drogi wjedziesz na autostradę, po której podróż jest czystą przyjemnością, z jasnym celem i określonymi zasadami.

Powiedz nam, na jakim etapie jesteś, a my wskażemy Ci drogę do dalszego rozwoju

Audyt marki
Szczegóły
Tożsamość marki
Szczegóły
Strategia komunikacji
Szczegóły
Działania marketingowe
Szczegóły
Wdrożenie strategii
Szczegóły

Korzyści:

Jak działa Twoja konkurencja? A jak prezentuje się Twoja firma na jej tle? Z pewnością zastanawiałaś/eś się nad tym wiele razy, ale czasem warto, by ocenił to ktoś z boku. Często jesteśmy tak zaangażowani w życie firmy, że wiele rzeczy wydaje się nam oczywiste. Przez to nie dostrzegamy pewnych błędów, ale nie dostrzegamy też wyjątkowości firmy. Coś, co jest największą zaletą Twojej firmy, może być dla Ciebie tak naturalne, że nie myślałeś o tym, by to komunikować. Czasem wystarczy, by na działania spojrzała niezależna osoba, która rzetelnym okiem oceni rzeczywisty stan firmy, a także jak wypada ona na tle konkurencji. W tym nasza rola – przygotujemy audyt dotychczasowych działań, który pokaże Ci, co warto poprawić i na czym skupić uwagę odbiorców, by zyskać przewagę nad konkurencją!

Zakres działań:

  1. Zrobimy audyt Twoich dotychczasowych działań.
  2. Pokażemy, gdzie plasuje się Twoja firma na tle konkurencji.
  3. Przygotujemy rekomendacje do wdrożenia.

Jak działa Twoja konkurencja? A jak prezentuje się Twoja firma na jej tle? Z pewnością zastanawiałaś/eś się nad tym wiele razy, ale czasem warto, by ocenił to ktoś z boku. Często jesteśmy tak zaangażowani w życie firmy, że wiele rzeczy wydaje się nam oczywiste. Przez to nie dostrzegamy pewnych błędów, ale nie dostrzegamy też wyjątkowości firmy. Coś, co jest największą zaletą Twojej firmy, może być dla Ciebie tak naturalne, że nie myślałeś o tym, by to komunikować. Czasem wystarczy, by na działania spojrzała niezależna osoba, która rzetelnym okiem oceni rzeczywisty stan firmy, a także jak wypada ona na tle konkurencji. W tym nasza rola – przygotujemy audyt dotychczasowych działań, który pokaże Ci, co warto poprawić i na czym skupić uwagę odbiorców, by zyskać przewagę nad konkurencją!

Korzyści:

Tożsamość marki to to, jak postrzegana jest Twoja firma. Co pozostanie w głowie osoby, która spotka się z Twoją marką? Co zapamięta i czy będzie chciał nawiązać z Tobą relację? W skrócie, tożsamość marki to wszystkie najważniejsze informacje, które sprawiają, że jest ona wyjątkowa. Dzięki niej będziesz mógł docierać do osób, na których najbardziej Ci zależy, a te osoby nie pozostaną obojętne na Twój przekaz. Buduj pozytywne skojarzenia i daj się zapamiętać. By rozwijać firmę, warto poznać jej prawdziwy potencjał i określić kierunek, w którym chcesz by się rozwijała. Profesjonalnym okiem określimy tożsamość Twojej firmy. Wspólnie z Tobą określimy wartości, misję i wizję, które warto komunikować szerzej. Wyznaczymy mocne i słabe strony oraz wyróżniki, które sprawią, że wybijesz się na tle konkurencji. Wybierzemy archetyp marki, dzięki któremu będziesz wiedział/a, jak się komunikować, by osiągnąć pożądany efekt. Opiszemy Twojego klienta docelowego, a także jego styl życia, by wiedzieć, jak do niego dotrzeć. Stworzymy historię firmy, którą będziesz mógł/mogła opowiedzieć na swojej stronie www czy w mediach społecznościowych.

Zakres działań:

  1. Ustalimy wartości, misję, wizję Twojej firmy.
  2. Określimy słabe i mocne strony.
  3. Opiszemy wyróżniki Twojej firmy.
  4. Wybierzemy archetyp marki.
  5. Opiszemy klienta docelowego i jego styl życia.
  6. Zredagujemy historię, którą warto opowiadać o swojej firmie.
  7. Ustalimy, jakie masz plany na rozwój firmy.

Korzyści:

Spontaniczne działanie bez planu może chwilowo dać nam poczucie, że pracujemy na rzecz firmy, jednak nie przyniesie pożądanych, długoterminowych skutków – ani wizerunkowych, ani finansowych. Dlatego każda firma potrzebuje rzetelnie przygotowanego planu oraz strategii komunikacji. Dzięki temu podejmowane aktywności będą efektywne. Czym tak naprawdę jest efektywność? To odpowiedni stosunek nakładów pracy i finansów do uzyskanego efektu. Nikt nie lubi „przepalać budżetu” czy angażować się w działania, które nie przynoszą rezultatów. Spójna strategia komunikacji pozwoli uniknąć takich błędów. Pomoże opisać tożsamość firmy, jej fundamenty, a także wyznaczyć kierunek rozwoju. Skieruje naszą firmę z polnej drogi na autostradę, po której podróż jest czystą przyjemnością, z jasnym celem i określonymi zasadami. Budowanie wiarygodnego i autentycznego wizerunku na takich podstawach pozwoli uzyskać długoterminowe korzyści, bez niepotrzebnych kolizji. Prowadzisz firmę, znasz najlepiej jej potrzeby, trafnie określasz cele, a pomimo tego nie osiągasz założonych efektów? Kluczem jest spojrzenie na firmę z odpowiedniej perspektywy – tutaj zaczyna się nasza rola. Pomożemy Ci w opracowaniu strategii, dzięki której Twoja firma wejdzie na wyższy poziom działania!

Zakres działań:

  1. Wybierzemy kanały komunikacji, za pośrednictwem których dotrzesz z informacją o Twojej firmie do jej potencjalnych Klientów.
  2. Opracujemy krok po kroku działania, które warto podjąć komunikując markę w poszczególnych kanałach.
  3. Przekażemy rekomendowane aktywności (praktyczne wskazówki gotowe do wdrożenia).

Korzyści:

Kanałów komunikacji jest bardzo dużo i ciągle powstają nowe. Można się w tym pogubić. Co wybrać? Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat, a może TikTok? Bądź tylko tam, gdzie są Twoi Klienci, gdzie możesz komunikować się z nimi i tworzyć społeczność. Mów językiem swojego odbiorcy i daj mu przekaz, który ma dla niego wartość. Pamiętaj, że nie ilość, a jakość ma znaczenie, zarówno w odniesieniu do kanałów komunikacji, .publikowanych treści, jak i liczby fanów. Nie przepalaj budżetu na nieprzemyślane kampanie reklamowe – działaj strategicznie i docieraj tam, gdzie Twoje usługi są potrzebne. Wypromujemy Twoją firmę! Dobierzemy te kanały, które najskuteczniej dotrą do Twoich odbiorców i stworzymy kampanię dopasowaną do Twoich potrzeb. Niezależnie czy będzie to kampania w Google Ads, na Facebooku, Instagramie czy Linkedinie – możesz na nas liczyć! Ponadto opracujemy dla Ciebie materiały graficzne do promocji. Wraz z najlepszymi grafikami przygotujemy grafiki, plakaty, standy i wszystko to, czego potrzebujesz, by wypromować swój biznes.

Zakres działań:

  1. Zaproponujemy kampanie płatne, które pozwolą szerzej dotrzeć do Twoich klientów (kampania Google Ads, kampania na Facebooku, Instagramie, LinkedInie).
  2. Opracujemy materiały graficzne dla Twojej marki (plakaty, standy, grafiki).
  3. Przygotujemy film/animację promujące markę.

Korzyści:

Masz w szufladzie wiele planów, ale zostały one na etapie kartki papieru? Cały czas powtarzasz sobie, że znajdziesz czas, by je zrealizować, by firma weszła na wyższy poziom działania? Ile to już miesięcy, lat odkładasz te działania? A tymczasem Twoja konkurencja wybija się na pozycję lidera w swojej branży. Zmiany to szansa na rozwój, ale również duże wyzwanie, dlatego warto poprosić o wsparcie ekspertów, którzy zajmują się tym zawodowo i wiedzą, jak skutecznie wdrożyć rekomendowane rozwiązania. Mówiąc krótko – możesz na nas liczyć! Działamy strategicznie, a także realizujemy zaplanowane działania.

Zakres działań:

  1. Zaproponujemy Ci możliwości dalszej współpracy.
  2. Strategia bez wdrożenia to strata pieniędzy, dlatego wesprzemy Cię w jej realizacji w Twojej firmie.

Zastanawiasz się, czy ta oferta jest dla Ciebie?

Zadzwoń i umów się na 15-minutową bezpłatną konsultację

imageZadzwoń

Rekomendacje

Zrozumienie, wiedza, doświadczenie, indywidualne i profesjonalne podejście - tak w kilku słowach mogę opisać współpracę z Dorotą Steligą. Nasza współpraca przebiegała bardzo sprawnie i na finalny efekt, który obecnie wdrażam w życie, nie musiałam długo czekać.  Zdecydowanie polecam współpracę z DSpectrum.

Agnieszka BalickaBalicka Design

Dorotę Steligę znam od wielu lat i gdy potrzebowałam ułożenia oraz ubrania w słowa nowego projektu, od razu podjęłam decyzję, że skorzystam z usług DSpectrum. Efekt pracy przeszedł moje oczekiwania. Konsultacje przebiegały w miłej atmosferze. W efekcie otrzymałam dokument, w którym moje myśli zostały ubrane w idealne słowa. Poznałam archetypy swojej marki, wypracowaliśmy wizję i misję mojego biznesu. Zrozumiałam, z jakim klientem chcę pracować oraz w jaki sposób, a wizja rozwoju na najbliższe lata dała mi motywację do działania. Dziękuję i zdecydowanie polecam!

Paulina ZawadzkaAutentyczny Doradca

Dane kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu

DSpectrum


      DSpectrum