Daj się poznać swoim Klientom!

Opowiadaj o swojej firmie – buduj relacje z otoczeniem!

Dowiedz się więcej

Obsługa PR
(komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna)

Zastanawiasz się, dlaczego to nie przedstawiciele Twojej firmy występują w roli ekspertów w mediach, tylko przedstawiciele konkurencji? Szukasz powodu, dlaczego proces sprzedaży w Twojej firmie trwa tak długo, pomimo faktu, iż jesteście liderem na rynku? Zastanawiasz się, dlaczego masz problem z rekrutacją najlepszych pracowników z rynku, mimo że macie tak wysoką kulturę organizacyjną? Nasuwa się jedno pytanie: kto poza zespołem, klientami, najbliższą rodziną wie, jak rzetelny i profesjonalny zespół tworzycie i jakie referencje przekazują klienci? Dopóki nie zakomunikujesz wyróżników firmy, zespołu, poziomu Waszej eksperckości i jakości usług – nikt się nie domyśli, że świadczycie wysokiej jakości usługi.

Czym jest Public Relations? To przede wszystkim świadome budowanie relacji, jakie łączą firmę z otoczeniem. To, jak firma jest postrzegana przez pracowników, klientów, partnerów biznesowych zależy od tego, jak się z nimi komunikuje! Zadbamy o komunikację Twojej firmy, od strony www po obecność ekspertów w mediach.  Przede wszystkim zadbamy o to, by wizerunek firmy był spójny z jej wartościami, wiarygodny i autentyczny.

Powiedz nam, na jakim etapie jesteś, a my wskażemy Ci drogę do dalszego rozwoju

Audyt dotychczasowej komunikacji
Szczegóły
Stworzenie
strategii marki
Szczegóły
Strategia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Szczegóły
Wdrożenie zmian do komunikacji
Szczegóły

Korzyści:

Jak działa Twoja konkurencja? A jak prezentuje się Twoja firma na jej tle? Z pewnością zastanawiałaś/eś się nad tym wiele razy, ale czasem warto, by ocenił to ktoś z boku. Często jesteśmy tak zaangażowani w życie firmy, że wiele rzeczy wydaje się nam oczywiste. Przez to nie dostrzegamy pewnych błędów, ale nie dostrzegamy też wyjątkowości firmy. Coś, co jest największą zaletą Twojej firmy, może być dla Ciebie tak naturalne, że nie myślałeś o tym, by to komunikować. Czasem wystarczy, by na działania spojrzała niezależna osoba, która rzetelnym okiem oceni rzeczywisty stan firmy, a także jak wypada ona na tle konkurencji. W tym nasza rola – przygotujemy audyt dotychczasowych działań, który pokaże Ci, co warto poprawić i na czym skupić uwagę odbiorców, by zyskać przewagę nad konkurencją!

Zakres działań:

  1. Zrobimy audyt Twoich dotychczasowych działań.
  2. Pokażemy, gdzie plasuje się Twoja firma na tle konkurencji.
  3. Przygotujemy rekomendacje do wdrożenia.

Jak działa Twoja konkurencja? A jak prezentuje się Twoja firma na jej tle? Z pewnością zastanawiałaś/eś się nad tym wiele razy, ale czasem warto, by ocenił to ktoś z boku. Często jesteśmy tak zaangażowani w życie firmy, że wiele rzeczy wydaje się nam oczywiste. Przez to nie dostrzegamy pewnych błędów, ale nie dostrzegamy też wyjątkowości firmy. Coś, co jest największą zaletą Twojej firmy, może być dla Ciebie tak naturalne, że nie myślałeś o tym, by to komunikować. Czasem wystarczy, by na działania spojrzała niezależna osoba, która rzetelnym okiem oceni rzeczywisty stan firmy, a także jak wypada ona na tle konkurencji.   W tym nasza rola – przygotujemy audyt dotychczasowych działań, który pokaże Ci, co warto poprawić i na czym skupić uwagę odbiorców, by zyskać przewagę nad konkurencją!

Korzyści:

Spontaniczne działanie bez planu może chwilowo dać nam poczucie, że pracujemy na rzecz firmy, jednak nie przyniesie pożądanych, długoterminowych skutków – ani wizerunkowych, ani finansowych. Dlatego każda firma potrzebuje rzetelnie przygotowanego planu oraz strategii komunikacji. Dzięki temu podejmowane aktywności będą efektywne. Czym tak naprawdę jest efektywność? To odpowiedni stosunek nakładów pracy i finansów do uzyskanego efektu. Nikt nie lubi „przepalać budżetu” czy angażować się w działania, które nie przynoszą rezultatów. Spójna strategia komunikacji pozwoli uniknąć takich błędów. Pomoże opisać tożsamość firmy, jej fundamenty, a także wyznaczyć kierunek rozwoju. Skieruje naszą firmę z polnej drogi na autostradę, po której podróż jest czystą przyjemnością, z jasnym celem i określonymi zasadami. Budowanie wiarygodnego i autentycznego wizerunku na takich podstawach pozwoli uzyskać długoterminowe korzyści, bez niepotrzebnych kolizji. Prowadzisz firmę, znasz najlepiej jej potrzeby, trafnie określasz cele, a pomimo tego nie osiągasz założonych efektów? Kluczem jest spojrzenie na firmę z odpowiedniej perspektywy – tutaj zaczyna się nasza rola. Pomożemy Ci w opracowaniu strategii, dzięki której Twoja firma wejdzie na wyższy poziom działania!

Zakres działań:

  1. Ustalimy wartości, misję, wizję Twojej firmy.
  2. Określimy słabe i mocne strony.
  3. Opiszemy wyróżniki Twojej firmy.
  4. Wybierzemy archetyp marki.
  5. Opiszemy klienta docelowego i jego styl życia.
  6. Zredagujemy historię, którą warto opowiadać o swojej firmie.
  7. Ustalimy, jakie masz plany na rozwój firmy.

Korzyści:

Nie warto być wszędzie. Warto być tam, gdzie są Twoi pracownicy, klienci i partnerzy biznesowi. Komunikując się z nimi na bieżąco dajesz im poczucie bezpieczeństwa, dostarczasz informacje, których potrzebują. Strategia komunikacji to gotowy do wdrożenia plan działania. Pomożemy Ci w skutecznym komunikowaniu się z otoczeniem i upewnimy się, że Twoje komunikaty trafiają do osób zainteresowanych Twoimi usługami. Zaplanujemy dopasowaną do Twoich potrzeb strategię działań w każdym z wybranych przez Ciebie kanałów komunikacji, a także powiemy Ci, jakie aktywności rekomendujemy, byś mógł/mogła stworzyć zaangażowaną społeczność wokół marki.

Zakres działań:

  1. Wybierzemy kanały komunikacji, za pośrednictwem których dotrzesz z informacją o Twojej firmie do jej potencjalnych Klientów.
  2. Opracujemy krok po kroku działania, które warto podjąć komunikując markę w poszczególnych kanałach.
  3. Przekażemy rekomendowane aktywności (praktyczne wskazówki gotowe do wdrożenia).

Kanałów komunikacji jest bardzo dużo i ciągle powstają nowe. Można się w tym pogubić. Co wybrać? Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat, a może TikTok? Bądź tylko tam, gdzie są Twoi Klienci, gdzie możesz komunikować się z nimi i tworzyć społeczność. Mów językiem swojego odbiorcy i daj mu przekaz, który ma dla niego wartość. Pamiętaj, że nie ilość, a jakość ma znaczenie, zarówno w odniesieniu do kanałów komunikacji, .publikowanych treści, jak i liczby fanów. Nie przepalaj budżetu na nieprzemyślane kampanie reklamowe – działaj strategicznie i docieraj tam, gdzie Twoje usługi są potrzebne. Wypromujemy Twoją firmę! Dobierzemy te kanały, które najskuteczniej dotrą do Twoich odbiorców i stworzymy kampanię dopasowaną do Twoich potrzeb. Niezależnie czy będzie to kampania w Google Ads, na Facebooku, Instagramie czy Linkedinie – możesz na nas liczyć! Ponadto opracujemy dla Ciebie materiały graficzne do promocji. Wraz z najlepszymi grafikami przygotujemy grafiki, plakaty, standy i wszystko to, czego potrzebujesz, by wypromować swój biznes.

Korzyści:

  • Zaproponujemy kampanie płatne, które pozwolą szerzej dotrzeć do Twoich klientów (kampania Google Ads, kampania na Facebooku, Instagramie, LinkedInie).
  • Opracujemy materiały graficzne dla Twojej marki (plakaty, standy, grafiki). Przygotujemy film/animację promujące markę.

Korzyści:

Masz w szufladzie wiele planów, ale zostały one na etapie kartki papieru? Cały czas powtarzasz sobie, że znajdziesz czas, by je zrealizować, by firma weszła na wyższy poziom działania? Ile to już miesięcy, lat odkładasz te działania? A tymczasem Twoja konkurencja wybija się na pozycję lidera w swojej branży. Zmiany to szansa na rozwój, ale również duże wyzwanie, dlatego warto poprosić o wsparcie ekspertów, którzy zajmują się tym zawodowo i wiedzą, jak skutecznie wdrożyć rekomendowane rozwiązania. Mówiąc krótko – możesz na nas liczyć! Działamy strategicznie, a także realizujemy zaplanowane działania.

  • Zakres działań:

    1. Zaproponujemy Ci możliwości dalszej współpracy.
    2. Dobierzemy formę współpracy dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Zastanawiasz się, czy ta oferta jest dla Ciebie?

Zadzwoń i umów się na 15-minutową bezpłatną konsultację

imageZadzwoń

Rekomendacje

Z agencją komunikacji DSpectrum mieliśmy przyjemność współpracować ponad dwa lata. Doceniamy w szczególności profesjonalne doradztwo, wysoką jakość przygotowanych informacji prasowych i dbałość o skuteczną realizację wszystkich powierzonych zadań. Agencja komunikacji DSpectrum jest skuteczna zarówno w okresach, kiedy firma się rozwija i umacnia swoją pozycję na rynku, a także zapewnia fachowe doradztwo i efektywną obsługę w sytuacjach kryzysowych. Polecamy agencję DSpectrum jako zaufanego i skutecznego partnera, z którym warto współpracować.

Artur SerockiPrezes Zarządu Ravenol Polska

Dorota Steliga wraz z zespołem DSpectrum przez prawie dwa lata aktywnie i pomysłowo wspierała FISZKI.pl w budowaniu oraz realizacji strategii PR-owej i marketingowej. Chociaż tematy edukacyjne nie należą do najłatwiejszych (nie zajmują czołowego miejsca wśród potrzeb naszego – i nie tylko – społeczeństwa), jej wyjątkowa aktywność i nastawienie na osiągnięcie celu doskonale wspomagały markę.

Sławomir KuchaCEO Wydawnictwa Cztery Głowy

Dane kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu

DSpectrum

    f1
    linkedin


      DSpectrum