Daj się poznać swoim Klientom!

Opowiedz na nowo historię swojej firmy!

Dowiedz się więcej

Rebranding firm
(strategia i wdrożenie)

Twoja firma wchodzi na nowy poziom działania? Zmienił się kierunek jej rozwoju? Zaczyna się nowy rozdział w historii marki? To dobry moment, by wraz ze zmianami wewnątrz firmy poddać odświeżeniu jej wizerunek, czyli określić ją na nowo! Wszystko po to, by dbając o klientów, budować w ich oczach spójny obraz firmy. Czym jest rebranding? To proces transformacji wszystkich elementów marki, od oferty po logo, w celu zdefiniowania marki na nowo i wprowadzenia jej na lepszą pozycję na rynku. Pomożemy Ci zarówno w zaplanowaniu, jak i wdrożeniu działań rebrandingowych. Zaplanujemy komunikację, przygotujemy identyfikację wizualną i zadbamy o to, by nowe oblicze Twojej działalności zostało zauważone! To również Twój nowy wizerunek – zapewnimy Ci profesjonalną sesję zdjęciową i konsultacje ze stylistą, a także przygotujemy nową stronę www dopasowaną do aktualnego profilu firmy.

Powiedz nam, na jakim etapie jesteś, a my wskażemy Ci drogę do dalszego rozwoju

Audyt marki
Szczegóły
Strategia marki
Szczegóły
Nowa identyfikacja
Szczegóły
Wdrożenie zmian
Szczegóły
Komunikacja
Szczegóły

Korzyści:

Jak działa Twoja konkurencja? A jak prezentuje się Twoja firma na jej tle? Z pewnością zastanawiałaś/eś się nad tym wiele razy, ale czasem warto, by ocenił to ktoś z boku. Często jesteśmy tak zaangażowani w życie firmy, że wiele rzeczy wydaje się nam oczywiste. Przez to nie dostrzegamy pewnych błędów, ale nie dostrzegamy też wyjątkowości firmy. Coś, co jest największą zaletą Twojej firmy, może być dla Ciebie tak naturalne, że nie myślałeś o tym, by to komunikować. Czasem wystarczy, by na działania spojrzała niezależna osoba, która rzetelnym okiem oceni rzeczywisty stan firmy, a także jak wypada ona na tle konkurencji. W tym nasza rola – przygotujemy audyt dotychczasowych działań, który pokaże Ci, co warto poprawić i na czym skupić uwagę odbiorców, by zyskać przewagę nad konkurencją!

Zakres działań:

  1. Zrobimy audyt Twoich dotychczasowych działań.
  2. Wyciągniemy wnioski i przygotujemy rekomendacje do wdrożenia.

Jak działa Twoja konkurencja? A jak prezentuje się Twoja firma na jej tle? Z pewnością zastanawiałaś/eś się nad tym wiele razy, ale czasem warto, by ocenił to ktoś z boku. Często jesteśmy tak zaangażowani w życie firmy, że wiele rzeczy wydaje się nam oczywiste. Przez to nie dostrzegamy pewnych błędów, ale nie dostrzegamy też wyjątkowości firmy. Coś, co jest największą zaletą Twojej firmy, może być dla Ciebie tak naturalne, że nie myślałeś o tym, by to komunikować. Czasem wystarczy, by na działania spojrzała niezależna osoba, która rzetelnym okiem oceni rzeczywisty stan firmy, a także jak wypada ona na tle konkurencji.   W tym nasza rola – przygotujemy audyt dotychczasowych działań, który pokaże Ci, co warto poprawić i na czym skupić uwagę odbiorców, by zyskać przewagę nad konkurencją!

Korzyści:

Spontaniczne działanie bez planu może chwilowo dać nam poczucie, że pracujemy na rzecz firmy, jednak nie przyniesie pożądanych, długoterminowych skutków – ani wizerunkowych, ani finansowych. Dlatego każda firma potrzebuje rzetelnie przygotowanego planu oraz strategii komunikacji. Dzięki temu podejmowane aktywności będą efektywne. Czym tak naprawdę jest efektywność? To odpowiedni stosunek nakładów pracy i finansów do uzyskanego efektu. Nikt nie lubi „przepalać budżetu” czy angażować się w działania, które nie przynoszą rezultatów. Spójna strategia komunikacji pozwoli uniknąć takich błędów. Pomoże opisać tożsamość firmy, jej fundamenty, a także wyznaczyć kierunek rozwoju. Skieruje naszą firmę z polnej drogi na autostradę, po której podróż jest czystą przyjemnością, z jasnym celem i określonymi zasadami. Budowanie wiarygodnego i autentycznego wizerunku na takich podstawach pozwoli uzyskać długoterminowe korzyści, bez niepotrzebnych kolizji. Prowadzisz firmę, znasz najlepiej jej potrzeby, trafnie określasz cele, a pomimo tego nie osiągasz założonych efektów? Kluczem jest spojrzenie na firmę z odpowiedniej perspektywy – tutaj zaczyna się nasza rola. Pomożemy Ci w opracowaniu strategii, dzięki której Twoja firma wejdzie na wyższy poziom działania!

Zakres działań:

  1. Ustalimy wartości, misję, wizję Twojej firmy.
  2. Określimy słabe i mocne strony.
  3. Opiszemy wyróżniki Twojej firmy.
  4. Wybierzemy archetyp marki.
  5. Opiszemy klienta docelowego i jego styl życia.
  6. Zredagujemy historię, którą warto opowiadać o swojej firmie.
  7. Ustalimy, jakie masz plany na rozwój firmy.

Korzyści:

Proces sprzedaży na przełomie ostatnich lat zmienił się diametralnie. Coraz trudniej stwierdzić, gdzie i kiedy Twoi potencjalni Klienci spotkali się z Twoja marką, odwiedzili Twoją stronę internetową, czy może obejrzeli Twoje profile w mediach społecznościowych oraz umieszczone na nich zdjęcia. Zanim skontaktują się z Tobą po raz pierwszy – już podjęli decyzję, często nawet podświadomie. Dlatego tak istotna jest spójna identyfikacja wizualna. Myślisz – logo. Niestety logo to o wiele za mało. Ważna jest spójna całość grafik, czcionek, kolorów oraz zdjęć, a także wdrożenie zasad, według których będą one używane. To kluczowy czynnik, decydujący o tym, czy ktoś zostanie Twoim Klientem i czy to właśnie Ty dostaniesz ciekawą propozycję biznesową. Kupujemy oczami – zanim jeszcze przeczytamy opis produktu lub teksty na stronie internetowej, to identyfikacja wizualna wpływa na nasze decyzje. Nasz zespół świadomych grafików, stylistów i fotografów przygotuje dla Ciebie spójną identyfikację wizualną, dzięki której zyskasz znaczną przewagę już przy pierwszym kontakcie z Klientem.

Zakres działań:

  1. Opracujemy identyfikację wizualną marki (m.in. logo, materiały firmowe).
  2. Zarekomendujemy zmiany na stronie www (nową lub refreshing aktualnej).
  3. Zaaranżujemy sesję fotograficzną dla kadry zarządzającej i zespołu.

Kanałów komunikacji jest bardzo dużo i ciągle powstają nowe. Można się w tym pogubić. Co wybrać? Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat, a może TikTok? Bądź tylko tam, gdzie są Twoi Klienci, gdzie możesz komunikować się z nimi i tworzyć społeczność. Mów językiem swojego odbiorcy i daj mu przekaz, który ma dla niego wartość. Pamiętaj, że nie ilość, a jakość ma znaczenie, zarówno w odniesieniu do kanałów komunikacji, .publikowanych treści, jak i liczby fanów. Nie przepalaj budżetu na nieprzemyślane kampanie reklamowe – działaj strategicznie i docieraj tam, gdzie Twoje usługi są potrzebne. Wypromujemy Twoją firmę! Dobierzemy te kanały, które najskuteczniej dotrą do Twoich odbiorców i stworzymy kampanię dopasowaną do Twoich potrzeb. Niezależnie czy będzie to kampania w Google Ads, na Facebooku, Instagramie czy Linkedinie – możesz na nas liczyć! Ponadto opracujemy dla Ciebie materiały graficzne do promocji. Wraz z najlepszymi grafikami przygotujemy grafiki, plakaty, standy i wszystko to, czego potrzebujesz, by wypromować swój biznes.

Korzyści:

  • Zaproponujemy kampanie płatne, które pozwolą szerzej dotrzeć do Twoich klientów (kampania Google Ads, kampania na Facebooku, Instagramie, LinkedInie).
  • Opracujemy materiały graficzne dla Twojej marki (plakaty, standy, grafiki). Przygotujemy film/animację promujące markę.

Korzyści:

Masz w szufladzie wiele planów, ale zostały one na etapie kartki papieru? Cały czas powtarzasz sobie, że znajdziesz czas, by je zrealizować, by firma weszła na wyższy poziom działania? Ile to już miesięcy, lat odkładasz te działania? A tymczasem Twoja konkurencja wybija się na pozycję lidera w swojej branży. Zmiany to szansa na rozwój, ale również duże wyzwanie, dlatego warto poprosić o wsparcie ekspertów, którzy zajmują się tym zawodowo i wiedzą, jak skutecznie wdrożyć rekomendowane rozwiązania. Mówiąc krótko – możesz na nas liczyć! Działamy strategicznie, a także realizujemy zaplanowane działania.

Zakres działań:

  1. Zaproponujemy Ci możliwości dalszej współpracy.
  2. Dobierzemy formę współpracy dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Korzyści:

Nie warto być wszędzie. Warto być tam, gdzie są Twoi pracownicy, klienci i partnerzy biznesowi. Komunikując się z nimi na bieżąco dajesz im poczucie bezpieczeństwa, dostarczasz informacje, których potrzebują. Komunikacja rebrandingu to szeroka wiedza z zakresu docierania do wybranych grup odbiorców, relacji wewnętrznych firmy, a także współpracy z mediami. Pomożemy Ci w skutecznym zakomunikowaniu zmian w firmie i upewnimy się, że Twoje komunikaty trafiają do osób zainteresowanych Twoimi usługami. Dzięki temu zyskasz zaangażowaną społeczność skupioną wokół Twojej firmy.

Zakres działań:

  1. Przygotujemy plan komunikacji rebrandingu: – na potrzeby komunikacji wewnętrznej (do pracowników); – na potrzeby komunikacji z klientami/partnerami biznesowymi; – na potrzeby komunikacji z mediami (opracujemy komunikat i skierujemy do wybranej bazy dziennikarzy)
  2. Opracujemy i wdrożymy kampanie promocyjną dla marki.

Zastanawiasz się, czy ta oferta jest dla Ciebie?

Zadzwoń i umów się na 15-minutową bezpłatną konsultację

imageZadzwoń

Rekomendacje

Zespół DSpectrum był odpowiedzialny za strategię komunikacji i jej wdrożenie podczas rebrandingu Grupy Krotoski. W ramach współpracy odbyła się m.in. konferencja prasowa dla dziennikarzy, podczas której przedstawione zostały plany marki na kolejne lata oraz nowa identyfikacja wizualna. Rekomenduję zespół DSpectrum do nawet najbardziej wymagających projektów. Podczas współpracy wykazał się dużą odpowiedzialnością za realizowane działania, szybkością reakcji oraz uważnością na potrzeby zespołu Grupy Krotoski.

Zbigniew AntczakDyrektor marketingu Grupy Krotoski

Dane kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu

DSpectrum

    f1
    linkedin


      DSpectrum